טיולי
תרבות
סתיו

טיול עומק לבהוטאן בהדרכת דורון בן חיים  – ספטמבר 2024

יציאה מובטחת !

מסע אל מחוזותיה המרוחקים של ממלכת בהוטאן – יציאה מובטחת !

הטיול משתתף בפסטיבלים מרוחקים ואקזוטיים ב 3 אירועים שונים, באזורים המרוחקים, הכפריים והפחות מתויירים של בהוטאן

 

בהוטאן Bhutan, ארץ הדרקון הרועם, המכונה שנגרילה, “גן העדן”.

חבל ארץ הררי, השוכן בלב נופי פסגות ההימלאיה המזרחית. לשמירה על ערכי האקולוגיה והטבע, בבהוטאן אין מפעלים מזהמים, כמות זעירה של כבישים, עם מעט מאוד כלי רכב והקפדה על תחנות כוח הידרואלקטריות, ‘חשמל ירוק’, הממוקמות כך שאינן מפריעות לתושבים ולבעלי החיים. למעלה מ-70% משטחה מכוסה יער עבות, שמורות טבע הוכרזו על למעלה מ 30% משטחה והגידולים החקלאיים הנם אורגניים (ללא ריסוס). בהוטאן מהווה אחד האזורים המיושבים הבודדים עלי אדמות שהנם ‘מטהרי אטמוספרה’.

 

במדינה מיוחדת זו, הנקראת על ידי תושביה ‘דרוק יול’ Druk Yul, ארץ הדרקון בשפתם, המדד הלאומי נקרא ‘מדד האושר’, מושג שנטבע על ידי המלך ה-4 של בהוטן, ג’יגמיי וונצ’וק Jigmey Wonchuk.

 

טיול מיוחד זה, עושה את דרכו הרחק מהמרכזים המתוירים של בהוטאן ולוקח חלק בפסטיבלים, אירועים ססגוניים ואקזוטיים, השונים זה מזה, ומתרחשים בכפרים ובמנזרים מרוחקים ונידחים. נעשה ביקור משמעותי באזור בומטאנג המרוחק, שהיה בעבר המרכז התרבותי החשוב של בהוטאן ועדיין שומר על עוצמתו התרבותית. נהלך בפינות טבע קסומות, נתארח בבתי תושבים ונחווה מפגשים ישירים עם הכפריים ואנשי המקום, בביתם ובחגיהם.

 

את הטיול המקיף לבהוטאן, אנו מוציאים בזמן בו מזג האוויר נעים, ובתזמון נכון להשתלב בפסטיבלים אוטנטיים ולא מתויירים, בכפרים מרוחקים.

 

הטיול מתוכנן כך שלא תהיה לגובה השפעה משמעותית על המטייל ומתאים לכל אדם בריא בכל גיל

 

  • החזרה ארצה, כשבוע לפני ראש השנה

 

מעוניינים להצטרף לטיול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם