קבוצת רג’סטאן והודו הקלאסית 2019

אסף היקר,

נהננו מאד מהדרך בה הדרכת והובלת אותנו בסבלנות ובסובלנות לשונות בקבוצה, בחיוך ובנועם ועם הרבה נתינה מהידע שלך על ההיסטוריה, הדתות והחיים בהודו. הזהרת אותנו במקומות הנכונים ואפשרת לנו בשלווה שלך ובתפיסת עולמך לחוות ולהבין את הייחודיות של בני העם ההודי. הטיול איתך היה לנו חווייה מרתקת ועשירה.

באישיותך המיוחדת הובלת אותנו בגאון מדלהי, בירת הודו התוססת, דרך הערים היפות של חבל רג’סטאן ועד להארידוור ורישיקש שלרגלי ההימלאיה ונהר הגנגס. התפעלנו מהטאג’ מהאל באגרה, ביקרנו במקדשים הינדים, סיקהים וג’אינים, בארמונות ומבצרים של מהראג’ות ומהאראנות, השתתפנו בתפילות וטקסים רבי משתתפים, סיירנו וקנינו בשווקים צבעוניים וגם הצצנו לחיי הכפר. למדנו על האלים החשובים להינדים: ברהמה, שיווה, וישנו חבריהם ובנות זוגם פארווטי, קאלי, לקשמי וסאראסוואטי. שמענו סיפורים, פוראנות רבות על גלגוליהם ולמדנו על קארמה, דהרמה וגלגול נשמות. טעמנו ממיטב מאכלי המטבח הרג’סטאני: נאן, צ’פאטי, קיצ’רי ולאסי, קופטה, סאמוסה ואלו גובי, פאניר, טיקה ומיני מתיקה כמו גולאב ג’אמון וסוגי חאלווה. נסענו בכלי רכב מגוונים: אוטובוס ורכבת מהירה, טוקטוק וריקשה, מרכבת גמלים צרה וצפופה ועגלה רתומה לגמל על דיונה על רקע השקיעה וגם שייט היה: באודייפור, באגם פיצ’ולה.

מאחלים לך בריאות, אושר והגשמת משאלות לבך וברכות גם לשירי חברתך המקסימה. תודה גם לכל החברים שתרמו כל אחד בדרכו לכך שהטיול יתנהל באווירה טובה !

מקבוצת פברואר 2019

 

מעוניינים להצטרף לטיול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיולים נוספים העשויים לעניין אותך

    טיול עומק לבהוטן

    12/09/2024 - 26/09/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    סתיו

    ממלכת לדאק ורכס ההימלאיה

    04/07/2024 - 23/07/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי שטח

    קיץ

    רג'סטאן והודו הקלאסית

    29/10/2024 - 12/11/2024

    ההרשמה בעיצומה

    טיולי תרבות

    סתיו

      מעוניינים להצטרף לטיול?