למה כדאי לטוס להודו דווקא במסגרת טיול מאורגן?

טיולים המאורגנים של ‘לגעת בהודו’ מציעים לכם הזדמנות כניסה ללב ליבה של התרבות ההודית תוך הכרות וחוויה עם אנשי המקום, המנהגים הקסומים, השפע והטעמים המיוחדים.

הנה לכם כמה יתרונות שבזכותם כדאי לכם לטוס להודו דווקא בטיול מאורגן
נסיעה עם צוות מנוסה המכיר את הודו, הקצב שלה ואת חוקי המדינה 
הודו היא לכאורה היעד הכי פחות מאורגן שיכולתם לחשוב עליו. הצבעים, כמויות האנשים, תנועת הכבישים, האוטובוסים, הרכבות והמרחקים בין איזור לאיזור, כל אלה יוצרים בתוכנו בלבול ואולי אפילו חשש. היא עשויה להראות גדולה ומסובכת אך בהודו כמו בהודו, הכל אחרת.
נסיעה להודו עם צוות מוביל המכיר את התנהלות החוק תקל עליכם מחששות אלו. כשמכירים את הודו, מבינים שהיא בעצם לא מאוד שונה ממה שאנחנו מכירים. אחרי הנחיתה בעיר הגדולה וחווית ההכרות הראשונית המפתיעה, נצא מן העיר אל הכפרים המרוחקים למסע עוצמתי ומרגש שמביא איתו רוח, טעם וזיכרון בלתי נשכח.

קחו לדוגמא את הטיול שלנו לצפון הודו, לאחר הנחיתה בדלהי נטוס צפונה למחוז הימצ’ל פראדש ונגלה את נופיה הירוקים והרעננים של הודו, הרי ההימלאיה המושלגים סביב והאווירה קרירה, נעימה ורגועה. נצא לטיולים רגליים במעלה ההר, נחווה את האווירה הרוחנית שופעת מדיטציות ונבקר במקדש הבודהיסטי, מקום מושבו של הדאלאי למה, מנהיגה הרוחני של הבודהיזם הטיבטי.
הכרות עם המקומיים ליצירת חוויה אותנטית ומקרבת לבבות


תוכלו לנסוע להודו באופן עצמאי ולהתרשם מנופיה הקסומים, המקדשים, השווקים הצבעוניים והמסעדות הרבות שהיא מציעה.
אך בטיול מאורגן תוכלו לחוות את כל אלה, בשילוב הסברים מעמיקים וסיפורי עמים במפגשים חווייתיים, שיאפשרו לכם כניסה לעולמה האמיתי והפשוט של הודו.

נבקר בכפרים הקטנים בצד הדרך ונחווה את חיי היומיום, נזכה להתארח בביתם של המקומיים ונטעם מהשפע הקולינרי של הודו. דרך ההכרות האישית תכירו גם את המאכלים המסורתיים הנהדרים של הודו ממקור ראשון, פאלק (תרד) פניר (גבינה) חם ונהדר, תבשיל מלאי כופתה, קציצות תפוחי אדמה ופירות יבשים ברוטב עשיר של של עגבניות ואגוזי קשיו. האוכל ההודי מורכב מעשרות רכיבים במנה ואנו מבטיחים לכם שאלו טעמים שלא תשכחו לעולם.
נמשיך בטיול וניקח חלק בטקסיה הרב גוניים, מלאי השפע והיופי.

‘לגעת בהודו’ מפיקים טיולים מאורגנים להודו כבר למעלה מעשור והם מכירים אישית את המארחים שלכם, בעלי המקום.
כניסה תיירותית לעולמם בתיאום מראש תתקבל באהבה ובאירוח נדיב ומחוייך.

חגים בהודו
נשמח להמליץ לכם על חודשי השנה הטובים לטיול בכל אזור ואזור, מי שמעוניין להכיר ולחוות את הודו יותר ישמח להגיע אליה דווקא בחגים והמועדים המופלאים של דת ההינדו, בהם הודו מתקשטת וחוגגת בדרכים שונות וייחודיות, חוויות שלא תרצו לפספס.
קחו למשל את חג הההוליקה, חגיגה של צבעים המתרחשת בסוף חודש מרץ, בה ההודים חוגגים את פוריות האדמה בקיצו של  החורף ואת סיפור האהבה המרגש מהמיתולוגיה ההינדית בין קרישנה וראדה. ההודים (וגם אתם) יוצאים לרחובות ומתיזים צבעים מלוא גוונים לכל עבר, זאת חגיגה בלתי נשכחת שגם מצטלמת נהדר, חוויית שחרור ושטות שלא דומה לשום דבר אחר שהכרתם.
קחו לכם הזדמנות נדירה להיות חלק מהכלל בעולם יוצא דופן.

טיולי נושא של לגעת בהודו
הודו מורכבת מכל כך הרבה סגנונות והיא מתאימה לסוגים רבים של טיולים.
לכן חילקנו את הטיולים שלנו לטיולי נושא דרכם נוכל לפגוש ולהעמיק בכל אחד מהסגנונות לפי טעמכם האישי.

טיולי שבטים – לגעת בהודו הלא מתויירת
לגעת בהודו מוציאה טיולים מושקעים לאזורים מרוחקים ולא מתויירים בצפון מזרח הודו – שבע האחיות כמו גם במדינת אודישה. מסלולים אלו מתאימים במיוחד למטיילים המנוסים יותר שכבר ביקרו בהודו ונשבו בקסמיה


טיולי ג’יפים – לגעת בשטח
טיולי הג’יפים שלנו יאפשרו לכם להגיע למחוזות ונופים בתוליים, רחוק מההמון, לחוויית הודו במלוא תפארתה, באווירה קבוצתית ומגבשת ובתנאי תיירות טובים ומסודרים. טיול ג’יפים בנופים הקסומים, ליד אגמים ונהרות יוביל אתכם למקומות שלא חשבתם שתגיעו אליהם, עד לקצה העולם וחזרה. הנסיעות שלנו נתונות לשינויים, עצירות וחוויה של הרגע.


טיולי טרקים למיטיבי לכת ולאלה שפחות
לאלו מכם שמחכים להגיע להודו לטיול טרקים, אנחנו מציעים את המסעות הרגליים שלנו, שיביאו איתם הזדמנות לטפס להרים הגבוהים בעולם, לנשום אוויר מזוקק ומרחיב לב. דמיינו לכם מסע של כמה שעות בכל יום ביערות הקרירים של צפון הודו, בו נרגיש את כוחו של הטבע ונעצור להכרות עם יושבי ההרים לארוחה ביתית נהדרת אל מול הנוף המפעים.

מסע נשי לצפון הודו
אנו מציעים טיול נשי קבוצתי בצפון הודו בשילוב תרגול “יוגה נשית”, להעצמה וחיבור נשי מדויק ואוהב, לחוויה עם חברות טובות מוכרות וחדשות שתפגשו במסע המיוחד להודו ולעצמכן פנימה.
מסע נשים בהימלאיה 

מעוניינים להצטרף לטיול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיולים נוספים העשויים לעניין אותך

    טיול עומק לרג'סטאן

    19/03/2024 - 02/04/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    סתיו

    טיול אודישה שבטים

    מזרח הודו - אודישה וקולקטה

    29/02/2024 - 14/03/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    אביב

    טיול_לנפאל

    טבע ותרבויות בנפאל

    28/04/2024 - 12/05/2024

    ההרשמה בעיצומה

    טיולי שטח

    אביב

      מעוניינים להצטרף לטיול?