אסאם Assam

אסאם היא הגדולה מבין המדינות המכונות “שבע האחיות” בצפון-מזרח הודו.

רוב שטחה של המדינה נכלל בעמק של נהר הברהמפוטרה Brahmaputra, אחד משלושת הנהרות העיקריים שמנקזים את רכס ההימלאיה (השניים הנוספים הם הגנגה והאינדוס).
ייתכן מאד שזו מולדתו של צמח התה שגם גדל כאן בר וכאן החלו הבריטים בגידול מאסיבי של הצמח הנחשק. לתה יש ערך כלכלי חשוב במדינה. במדינה זו מפיקים כשני שליש מכמויות התה בהודו, התה האסאמי נחשב לאחד המפורסמים ביותר בעולם.

.

ילדות באי מג’ולי, אסאם

.

.

העיר הגדולה ביותר והחשובה ביותר באסאם היא גוהאטי והיא בד”כ שער הכניסה לטיול במדינות צפון מזרח הודו. בגוהאטי נמצא את מקדש קמאקהיה, אחד המקדשים הכי חשובים בהודו לשאקטי, הפאן הנקבי של האלוהות.בלב נהר הברהמפוטרה נמצא את האי מג’ולי, אי הנהרות הגדול בעולם אליו מגיעים במעבורת. זהו מקום שונה ומנותק כמעט לחלוטין מיתר העולם. בני המקום חיים בשיתוף סימביוטי מעניין ויפיפה, עם בני שבט המישינג, שבטים אחרים, וקהילת ווישנה אסאמית בעלת צביון שונה וייחודי של תרבות הווישנווה (זרם הינדואי שרואה בווישנו את האל העליון), עם מנזרי הסאטרה Satra הייחודיים.

.

ריקוד הביהו , אסאם

.

באסאם נמצא גם פארק קזירנגה Kaziranga N.P, גן עדן לאוהבי הטבע. גולת הכותרת של ביקור בשמורה זו הוא תצפיות קרובות על הקרנף חד הקרן Unicornis Renoceorus המרשים והאנדמי לאזור.

.

מפגש קרוב עם קרנף חד קרן, שמורת קזירנגה שבאסאם

מעוניינים להצטרף לטיול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיולים נוספים העשויים לעניין אותך

    טיול עומק לרג'סטאן

    19/03/2024 - 02/04/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    סתיו

    טיול אודישה שבטים

    מזרח הודו - אודישה וקולקטה

    29/02/2024 - 14/03/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    אביב

    טיול_לנפאל

    טבע ותרבויות בנפאל

    28/04/2024 - 12/05/2024

    ההרשמה בעיצומה

    טיולי שטח

    אביב

      מעוניינים להצטרף לטיול?