גוקרנה Gokarna

כפר קטן ומרכז עליה לרגל השוכן על חופי הים הערבי בצפון מדינת קרנאטקה.
בכפר מספר מקדשים בעלי חשיבות גדולה והוא מרכז מסורתי ללימוד סנסקריט, במקביל בגוקארנה משמש כמרכז תיירותי ממנו יוצאים לביקור או שהות בחופים הסמוכים לו, בשל כך מספק הכפר את כל השירותים הנחוצים בהם מסעדות, חנויות, תחבורה ורפואה.

.

חוף קודלי Kudli Beach – החוף הקרוב לגוקארנה ובמרחק הליכה, רצועת חוף בצורת סהר עטופה בעצי קוקוס חושות ומסעדות, בקצה הדרומי של החוף יש גסטהאוס בנוי אבן. זהו חוף נהדר למשפחות עם ילדים, החיים בקודלי שוקקים ומדי ערב נדלקות מספר מדורות על החוף והן מקבצות סביבן שירה נגינה וריקודים.

.

חוף אום Om Beach – שם החוף הוא בשל צורתו שבמבט על מזכיר את הסמל של האום – 🕉, שני חצאי עיגולים מופרדים במספר סלעים שיחד יוצרים את הצורה דמויית הספרה שלוש.עד לפני כעשור המקום היה בתולי לחלוטין, עם חושות ספורות בלבד ובתנאים בסיסיים.אז אום ביץ’ והחופים שלידו משכו בעיקר תרמילאים והיפים, שהחופים של גואה הפכו להיות עבורם רועשים, המוניים ותיירותיים מידי. כאן השקט עדיין נוכח והטבע עוצמתי במיוחד.היום החושות והגסטהאוסים כבר השתדרגו מעט – וגם יש באום ביץ’ ריזורט שהוא אחד ממרכזי ה-Wellness הכי שווים בעיני בכל הודו ונקרא Swaswara, למי שידו משגת ומעוניין בחופשת מרפא, עם אוכל משובח, טיפולים איורוודיים ברמה גבוהה ביותר, יוגה, נטורופתיה וסוויטות מהממות שמתמזגות עם הטבע בצורה כל כך הרמונית ומדהימה. 

.

חוף פרדייז Paradise beach – זכה בשמו בזכות רצועת החוף הקטנטנה והאינטימית המוקפת בסכך עצי קוקוס ומחבקת מפרץ מי טורקיז. החוף אינו יכול להכיל קהל רב, אך בהיותו החוף הדרומי והמרוחק מגוקארנה, הוא אינו המבוקש ביותר, אלא על ידי מי שחשקה נפשו להתאמץ עד לשם ולשהות בתנאים מאד בסיסיים בחושות על החוף.

מעוניינים להצטרף לטיול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    טיולים נוספים העשויים לעניין אותך

    טיול עומק לרג'סטאן

    19/03/2024 - 02/04/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    סתיו

    טיול אודישה שבטים

    מזרח הודו - אודישה וקולקטה

    29/02/2024 - 14/03/2024

    יציאה מובטחת

    טיולי תרבות

    אביב

    טיול_לנפאל

    טבע ותרבויות בנפאל

    28/04/2024 - 12/05/2024

    ההרשמה בעיצומה

    טיולי שטח

    אביב

      מעוניינים להצטרף לטיול?